reklama

Babky, babenky, babičky, babulienky, bodkolienky usmievavé, ...

ešte NIEumierajúce ... ... Dnes som videl teba ako si kupuješ minútu pred záverečnou bez nákupného košíka jahody veľkosti slivky šľahačku sviečky z včelieho vosku burgundské červené mentolové cukríky a dvojité balenie viagry

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

videl som ťa ako sa smeješmalinovo červenieš ako sa meníš rýchlejšie ako semafor ako sa verejne miluješ s balkánskou šatkou pred anonymným Zrkadlomako mu kvapkami vinnej rosy umývaš viečkaako sa dotýkaš jazvy po transplantácii srdca...A teba, teba som videl ako si kupuješplavkyčervené dvojdielne plavky opaľovací krém osušku s nápisom FOREVER YOUNG okuliare bez skielsandále bez podrážky deravý slnečníkDeka?Načo?Vylúčené!nohami si vyhrabeš jamu po kolenáokruhliakmi z doby ľadovej si vystelieš lôžkoa prikryješ sa slaným pieskomKrab pribehnedodrží sľubklepetami ti vystrihne účes a la slnko„Zatvor oči,no tak, zatvor oči,“ šepne posledná vlnaty túžobne privrieš oči1,2,3,4,5,6,7,8…20,30,40,50,60rokovsi späťSlnko sa dotýka špičkami moraMore oblizuje špičky Slnkučakáš na morské mušlena ich hrany ktoré ti naraz prichýlia minulosťou dobodané očia ty po prvýkrát zazrieš morea povieš „ÁNO“...A teba som zbadalako sa prehrabuješ v kontajnerovomobchodíku ako kšeftuješ s tieňovým ministrom potkanova neskôr, ako si nasadzuješ za kečupom chutiacu papierovú korunu kráľovnej Alžbetky ako prasknutou bublinou si nemotorne naliepaš na vyzlečenú lebku vyčerpanú ožarovaním vo veternej kabínke pred spätným zrkadlom ručne lešteného strieborného BMWVidel a počul som ťa ako si vychutnávaš tebou nahryznutý trojuholník studenej pizze ktorý zapíjaš mojou zvetranou kolou bez cukrua chváliš sa mi: „Človeče, dnes mám namierené na 10 Downing Street. Usrknem si čajíček s Gordíkom, pokeckáme možno aj o tom, ako sme žuli pálivé mandľové koláče na rozpálenej streche a snívali o zajtrajšku ...,“

Drahoslav Pšenčík

Drahoslav Pšenčík

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu